Hej Hopp!!!

Då var de dags för ett nytt inlägg igen.. Happ och vad har jag å säga denna gång då? inte mycket:P

Jag kan ju berätta om den kommande helgen då flickzen kommer hit åå då ska vi ev bowla å kolla bio.. å vem vet vi kanske hittar på något anna också:P hoppas på bra å soligt väder också så om vi skulle vilja kan vi ju grilla:P
De kommer ju bli skita kul att de kommer ner för de va ju ett tag sen såå.. Ska även dra mä mig Linn så hon får lära sig ut man gör när man kommer från Jarse å Ljusdal:D

Å föresten så är jag skita nära min första delmålsvikt nu åå jävla fett nice asså shit trode aldrig jag skulle komma hit på så kort tid asså... JAG ÄR SåÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV:D
Men jag har fått mycket bra stöd från min PT Linn Bojia som förstår mig pricis och som har poschat mig hela vägen,, så Tack hadde inte klarat det utan dig gumman <3


Å nu ser jag att solen äntligen tittat fram lagom te att man snart ska ut å gå:D fett nice
Då kanske man vill gå extra långt idag:P Då vet jag att Linn blir glad ialla fall..

Ja de va väll allt för mig idag see yaa all sexy Mada...F-ers <3


Kommentarer
Linn

Det är dit fel att det började regna!

2012-04-24 @ 19:16:40
URL: http://minusfemtiotvakg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovefrommee

Vill dela med mig av min kärlek till livet och dess underbara varelser och ting!

RSS 2.0