Lycklig i själen...

Idag har jag och bästa pöjken vart ett par i 1 månad,, synd bara att vi inte fick spendera den tillsammans.. Dock kommer jag få träffa min älskling om 1 vecka och 2 dagar :D Vilket kommer bli helt underbart..
Jag ser verkligen fram emot att få spendera tid  med honom nu i sommar allt kommer vara på topp då jag mår som bäst under sommaren, och nu kommer jag må ännu bättre än vad jag någonsing gjort.
Det ska även bli kul att presentera honom för min familj och mina vänner, även om det kommer vara lite nervöst..
Jag har redan börjat fundera på lite grejer vi kan göra när han väl är här:P På Torsdag 7/6 ska jag hämta upp honom 03.00 i Ljusdal :D YAAAY!!!! :D
Love you to mutch booh <3
See Yaa Sexy People <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovefrommee

Vill dela med mig av min kärlek till livet och dess underbara varelser och ting!

RSS 2.0