En helt alldeles för bra helg,, den bästa i mitt liv!!!!

Denna helg går inte att beskriva med ord,, men om jag måste använda ett ord så väljer jag nog superbraunderbarbästaevever <3 Jag känner nu att jag har fallit ännu djupare för denna underbara man Jag visade honom runt i mitt älskade Jarse och visade honom mina smultronställen..Han träffade min familj för första gången och allt gick över förväntan det är som om han alltid vart en del av min familj :D Han gillade alla han träffade och alla gillade honom och jag är bara för lycklig och stolt över alla <3 jag kan helt enkelt inte beskriva hur lycklig jag är... Mama im in love whit this wonderful man!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovefrommee

Vill dela med mig av min kärlek till livet och dess underbara varelser och ting!

RSS 2.0