Ytterligare besök hos hälsocentralen!

Idag klev jag på buss 2 och åkte till Södertull för att träffa en dietist, jag var inte så pepp på att träffa henne men det var väll bättre än tidigare erfarenheter av dietister.. Jag kommer ta hennes förslag och göra mitt eget av det jag ska verkligen försöka att hålla bättre koll men de kommer bli enormt svar då jag avskyr att tänka på detta.. Dessutom fick jag veta att jag absolut inte får jogga eller springa så mina ben tar för stor skada och de kan göra att jag inte kommer kunna träna på mycket länge..:s
Senare på dagen var jag och linn ute och gick och sen gick vi ner till ica å handlade lite åå nu väntar jag på mat något sen middag men jaja...

See yaa babes!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovefrommee

Vill dela med mig av min kärlek till livet och dess underbara varelser och ting!

RSS 2.0