Dagarna flyger!

Dagarna bara flyger fram och snart är du här för att stanna :D Just nu håller jag på att städa lägenheten innan jag flyttar hem till Jarse för ett tag och de passar ju bra nu när jag är luspank.. (de suger) men jag  vet ju vad jag ska göra innan Aougusti är här så ja kommer ju i alla fall vara upptagen och det känns ju skönt men jag ska även försöka njuta om det blir finväder det är ju trots allt sommar så.. 
 
Innan Aougusti ska jag skriva klart alla mina restuppgifter och träna för jag ska väga 95 kg! Så plugga å träna är mitt schema för de närmaste veckorna sen så klart ska jag umgår vänner å familj och prata och skypa med hjärtat<3 
 
Sen vet jag även att jag kommer längta till han kommer hit så vi äntligen får leva och spendera all tid med varandra och jag vet att allt kommer bli helt magiskt och underbart att få ha honom nära mig<3
 
Nä om jag ska fortsätta med städningen då så jag blir klar nån gång och så jag kan komma hem till mina nära och kära..
 
Peace Out .........V........Love yaa booh<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovefrommee

Vill dela med mig av min kärlek till livet och dess underbara varelser och ting!

RSS 2.0