Men akta er va vi va duktiga idag!

Dagen började inte så bra med en natt med mycket dålig sömn. På skolan hade vi föreläsning hela långa dagen, sen var det bara att skynda sig hem och byta om för att ta sig ann eljusspåret med Linn vi joggade och dick om vartannat och det gick bättre än vad jag trodde. Sen skulle man ju äta något också så då gjorde jag kykling i ugenen med ris, åå snacka om att jag fick paltkoma efter maten så jag somna gött i soffan åå nu ska jag straks kolla på Alkatras för att sen försöka skriva lite..

Min dag i korthet njut av de lilla så ses vi snart igen :D HÄJJ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovefrommee

Vill dela med mig av min kärlek till livet och dess underbara varelser och ting!

RSS 2.0