Vårstök!!!

Passa på att vårstöka på balkongen idag är det var kanon väder ute.. Å det va faktiskt inte så många spindlar dår än alla fall va ju lite rädd för att stöta på nån bara sådär :/
fint blev de alla fall men om jag gör mig råd å köpa de mya möblerna så blir det mycket finare och rymmligare.. men asså shit va varmt de blev när jag höll på där ute svetten bara rann så jag tror jag ska ta en lagom kall dusch känner mig jätte äcklig..
Övrigt då!!
Inte många dagar kvar till operationen på Måndag,, och om jag ska vara helt ärlig så är jag lite smånervös.. :/
Men jag får väll glädja mig med att jag kommer bli bättre efteråt och dels så får jag glädja mig med att det blir skommar med Lindas examen och midsommar, kalas, och det viktigaste av allt att jag kommer får träffa Eddy igen som jag länktat och på Tisdag firar vi en månad:D Han kommer te Jasre den 7 och han ska va hos mig i minst 2 veckor :D det kommer bli skita kul...
Jag kan knappt vänta tills han kommer hit ååå vad jag saknar honom, jag har funderat på att leta mig ner på öster å kolla runt lite när han kommer:P Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men nått blir de väll i alla fall:D
Ha de Bäst å tills vidara Puss!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovefrommee

Vill dela med mig av min kärlek till livet och dess underbara varelser och ting!

RSS 2.0