Vilken vecka!! ( För er som är nyfikna på vad som hänt)

Vilken undrebar vecka med Eddy kan kan inte fatta hur bra vi fungerar ihop och jag vet att detta är något som kommer bli stort.. Jag kan se en ljus framtid med denna kille och jag vet att han tycker lika...
De är lite konsktigt för det känns som om vi känt varandra i flera åt och vi är typ som bästa vänner och vi kan prata om allt!!!
Jag vill inte att han ska åka i möra men det är bara att inse att verkligheten knackar på och vill komma in,, men de kommer bli tomt och konstigt nästa vecka när han inte är här med mig, jag har liksom blivigt van vid att ha honom här hos mig och bara de att sova ensam i sängen kommer va konstigt..
Fast vi vart ett par i bara 2 veckor käns de som mycket längre nästan som flera år, jag kan inte förstå hur pass lika vi är varandra som personer. Vi är som gjorda för varandra och vi gillar samma saker<3
Så nu ska jag gå igenom veckan:

Lördag - Jag åkte ner på stan och vidare ner på stationen för att möta upp honom vid tåget,, sen åkte vi hem till lägenheten.. Där vi chillade lite pratade å umgicks.. På kvällen gick vi å kollade på bio "The Luckey one" åå gud vilken bra film och så klart toppen sällskap.
Söndag - Spenderades mestadels innomhus,, fast på kvällern/ efftermiddagen gick vi till lekparken å gunngade på stor gungan och vi lekte även lite:P
Måndag - Eftersom jag var på¨skolan så hände det inte så mycket vi satt inne å myste bara.
Tisdag - Senderades inomhus där vi kollade på film.
Onsdag - Gick vi till lekparken igen å gunngade.. Sen spelade vi basket åå han fick så sjukt mycket stryk så de är skrämmande:P Sen på kvällen så myste vi bara.
Torsdag - Eftersom mycket dåligt väder så kollade vi på film och bara umgicks.
Fredag(I dag) - Åkte ner på stan för att boka tågbiljjet, sen gick vi på stan å kollade bäbis kläder åå som vanligt blir jag ju lika salig varge gång jag ser detta kläder.. Sen på vägen mot bussen så va de typ som en "minimarknad" åå där vann Eddy en rosa nalle åt mig som jag döpte till Pink-Eddy. Sen när vi kom hem så va de raka vägen till tvättstugan.. Sen nu chillar vi bara..
Så nu vet ni vad vi gjor under veckan.. Det har vart en helt underbar vecka med många skratt och myskigheter.. Bästa veckan i mitt liv åå jag hoppas att de kommer fortsätta så här:P
Eddy<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovefrommee

Vill dela med mig av min kärlek till livet och dess underbara varelser och ting!

RSS 2.0