Emty room!!

Nu käns de ensamt här hemma när inte Eddy är här,, just nu är han i Västerås och hälsar på sina systrar.. Men jag saknar honom redan åå jag säger då de att de är tur att det finns skype :D Men jag vaet att vi kommer klara av att vara ifrån varandra, även om det kanske kommer bli svart vissa gånger.. Men vi kommer snart att träffas igen :P
Jag ångrar inget över denna vecka för den har vart en av de bästa i mit liv så jag är super nöjd och jag vet att min kille är den bästa och han har tagit mitt hjärta med storm
<3 Love You Eddy <3


Kommentarer
Linn

Kul att det funkar så bra mellan er :)

2012-05-12 @ 16:49:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovefrommee

Vill dela med mig av min kärlek till livet och dess underbara varelser och ting!

RSS 2.0