2 mån!!

I morgon firar jag å Eddy 2 mån tillsammans, och precis som förra månaden så är vi på olika håll tråkigt nog.. Men tack och lov finns de ju mobiler och skype.. Jag kan knappt fatta hur bra allting är och hur lätt det går i vårt förhållande, visst är de jobbigt med lång distans men de kunde vart värre.. Jag känner mig som världens lyckligaste tjejen i världen,, jag måste ha världens bästa kille han är bäst på alla sätt och jag kunde aldrig drömma om att hitta en så bra kille.. Jag kan stolt säga att jag äntligen har den killen jag alltid drömt om,, jag kan se en lång framtid med honom:P Älskar Dig Eddy <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovefrommee

Vill dela med mig av min kärlek till livet och dess underbara varelser och ting!

RSS 2.0