Numera medlem i fina flickors klubb!

Hej hopp! Verkligheten väntar...

Igår var jag hos Mia i Tå där vi hade mäktans trevligt vi November barn + Anna som även hon räknas med i skaran. Vi spelade spel å skrattasde som f....n, vi spelade TP, 2st quizzes som jag och Anna gjort, Ritaspelaet( kommer inte ihåg va de hette nu men) och alias.. de gick väll sådär om jag skla vara ärlig något seg är man allt.

Sen i övrigt i veckan har de vart lugnt har inte gjort så mycket bara chillaxat här hemma,, och idag ska jag 16.19 ta tåget mot Gävle och jag viull INTE jag känner mig lite skoltrött just nu så då hjäper inte att vi har mycket å göra heller + att jag kommer behöva träna arslet av mig nu.... Hur ska jag ha tid å flirta å leva då?? :P Fast det är ju därför jag ska träna så mycket nu så jag kan fortsätta med det..

I övrigt känns det skönt att det snart är Maj med allt de innebär inte långt kvar till sommaren då och ni som känner mig vet att de är min tid på året, dä mår jag som bäst.. Sen går det bara utför igen med vinter och kyla..
I slutet av månaden kommer flickorna och hälsar på då ska vi ha mys nyp så det står härliga till..

Å nu ska jag sluta slriva för jag ska käka frunch,, men tills vidare ha de bäst så ses vi PÖSS!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovefrommee

Vill dela med mig av min kärlek till livet och dess underbara varelser och ting!

RSS 2.0